شهید ابوالحسن ایرانی :
شهید ابوالحسن ایرانی :

وصیت نامه اینجانب پاسدار ابوالحسن ایرانی که در تاریخ 11/6/62 در روز جمعه نوشتم:

خدایا دوست ندارم که با بدنی سالم در کفن سفید با غسل به دیدار تو آیم. خدایا دوست دارم که با بدنی تکه تکه و حتی سوخته و پودر شده و با بدنی غرقه در خون و با همان لباس عزیز پاسداری و با آن آرم محترم در گوشه های بیابان و دور از هر هیاهو و جنجال به دیدار تو آیم، اگر که مرا بپذیری. خدایا دوست ندارم که در خانه ظاهری در رختخواب مرگ و در کنار زن و فرزند، پدر و مادر، دوستان و آشنایان بمیرم و از خانه بسوی قبرستان بروم. خدایا دوست دارم که در گرماگرم نبرد و در رودرروئی با دشمن تو و دین تو شهید شوم. خدایا دوست دارم که بسوزم برای تو، ذوب شوم برای تو، پودر شوم برای تو و هیچ شوم برای تو و باز زنده شوم و باز بمیرم برای تو اگر چه مرا بپذیری. خدایا دوست دارم که غریبانه شهید گردم و شجاعانه بمیرم و تمام برای تو باشد. و از تو می خواهم که این هواعجم را برآورده سازید اگر چه مرا بپذیری. خدایا چقدر دوست دارم که تو خون بهایم باشی، تو دیه خون من باشی.

خدایا جز فنا شدن و هیچ شدن و قطعه قطعه شدن در مسیر تو هدفی ندارم پس تو نیز کمکم کن از خطاها یا لغزشهایم در گذر. خدایا تو خود شاهدی که چقدر دوست دارم و عاشقم که در راه تو فدا شوم، چقدر معنا دارد مردن در راه تو، چقدر معنا دارد که تو از بنده ات دعوت کنی و او را به درگاهت بپذیری، خدایا ما را جزء بندگان خاصت قرار بده.

 خدایا در عصری نفس می کشم که هوای مسموم و ضد بشری از تمام جوانب بر ملت مسلمان ایران می خواهند تحمیل کنند. خدایا نور تو در کشور اسلامی ایران جلوه گر شده است و شیاطین و شیطان سفتان ملحد می خواهند نور تو را خاموش کنند. خدایا کمر همت برای یاری از جمهوری اسلامی از درگاهت تو به من عطا بفرما و اما مشکل زیاد است و درد فراوان برای یک مسلمان و برای یک مؤمن و حتی برای یک انسان آزادمرد در چنین عصری واقعاً که درد زیاد هست و مشکلات فراوان اما چند جمله ای از آن را نام می برم و قضاوت را به عهده امت حزب الله می گذارم خدایا مگر می توان وجود یک غدۀ سرطانی در قلب کشورهای اسلامی را تحمل کرد آیا کسی که نام خود را مسلمان نهاده است و خود را پیرو مکتب رهائی بخش اسلام می داند و خود را جزء یاوران دین اسلام می داند و خود را پیرو امام حسین (ع) می داند و خود را شیعه علی (ع) می داند می تواند این وجود کثیف و پلید را در خانه خود راه دهد. آیا می تواند فاجعه های بزرگ را که از کشتار برادران مسلمان ما در فلسطین و در لبنان بوجود آورده اند مشاهده نمایند و از درد به خود نپیچند. آیا یک فرد آزاد مرد می تواند کشتار ننگین را ببیند و فریاد دادخواهی برنیاورد و آیا می تواند کشتار مسلمانان صبرا و شتیلا را که در آن بیش از بیست هزار مسلمان آواره را به خاک و خون کشیده شد و به نوامیس بیش از هزاران زن مسلمان تجاوز شد ببیند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر ندهند آیا یک پیرو مکتب امام حسین (ع) در مغزش خطور می کند که روزی موجودیت این موجود ملحد را به رسمیت بشناسد بطور یقین جواب منفی است چرا که کسی را که نام پیرو علی و حسین را بر خود می نهد حتماً میداند که هر دو اینها بخاطر قبول نکردن ظلم و یاری دادن راه (الله) از جان خود گذشتند آیا کسی می تواند هزاران فاجعه دیگر که به دست آمریکا و شوروی و نطفه پلیدشان اسرائیل به سر ملل مسلمان و مستضعف دنیا آوردند که از آن جمله سیاه پوستان آمریکا، مسلمانان فلیپین، ایالات آسام هند، اریتره، لبنان و هزاران جای دیگر را در خود بقبولاند هرگز آیا یک مسلمان آزاد مرد می تواند کشتارهای عظیم هفده شهریور دانشگاه تهران سرچشمه شهادت آیت الله صدر، کشتار در بیت الله الحرام، شهادت یاران راستین امام در دفتر مرکزی حزب جمهوری، شهدای محراب، هشتم شهریور، موشک باران دزفول، اهواز، اندیمشک، مریوان و پاوه را مشاهده کند و از درد بر خود نپیچد و با خود و خدای خود عهد ببندد که تا روزی که یک مظلوم در آنسوی جهان ظلم می شود دست از مبارزه و رهبری و فرماندهی امام امت این امید واقعی انقلاب و مردم برندارد

و پرچم لا الله الا الله را بر بلندای کاخ سفید و کرملین به احتزاز در آورده و تمام جهان را در زیر پرچم توحید قرار دادیم آن روز آسوده خواهیم بود. پس شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر می دهیم.




نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت13:12---16 مرداد 1391
سلام ممنون نظر لطف شماست وب شما هم خیلی عالی بود و لینک شدین مخصوصا آهنگش منو یاد شلمچه انداخت

التماس دعا


آزاده
ساعت17:37---14 مرداد 1391
گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد / دور فلک و عرش برین می‌گردد

خورشید، جمال مجتبی را دیده است / حیران شده است و این چنین می‌گردد

میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شـــده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,ساعــت17:11 تــوسط سعید افسری |